Translate

niedziela, 15 stycznia 2012

Pielęgnacja włosów część III


Hej! 
Dzisiaj najbardziej pożądany temat, 
a mianowicie regeneracja włosów za 
pomocą masek.


Na absolutnie pierwszym miejscu jest 
rekonstruktor włoskiej firmy INTERCOSMO!




1. Intercosmo, EKS, Pre Keratin Treatment - keratynowy rekonstruktor do włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi (cena ok.120zł/300ml)

Przygotowuje zniszczone włosy do procesu odbudowy. Jest to mieszanka 
olejków eterycznych bogatych w keratynę i kolagen morski. 
Dostarczona do włókna włosa keratyna, wnika do kory włosów 
i naprawia uszkodzoną powierzchnię naskórka.
       

2. Intercosmo, EKS, Hydro-Nutritive Mask - nawilżająca maseczka do włosów suchych i zniszczonych (cena ok.60 zł/200ml lub ok.100zł/500ml)
Nawilża i odżywia, dostarcza włosom rezerwę wody i chroni je przed zabiegami chemicznymi. Włosy stają się puszyste, błyszczące i łatwe do rozczesania.


3. Goldwell, Color Glow, IQ Bright Shine Regenerative Hairmasque - regenerująca maska do włosów blond i rozjaśnianych (cena ok.60zł/150ml lub ok.90zł/450ml)
Pielęgnujące nano-molekuły wnikają głęboko do wnętrza włosa, dzięki czemu 
zakotwiczają pigmenty koloru. Naturalny koncentrat oleju z pestek winogron
i odżywcze olejki pielęgnacyjne formują warstwę ochronną wokół każdego włosa, 
zachowując jego dobrą kondycję i połysk. 
Koenzym Q10 oraz filtr UV zapobiegają uszkodzeniom powodowanym
przez wolne rodniki, działanie promieni słonecznych i inne czynniki środowiska. 
Zawiera GlossRepairSystem, zapewniający bogatą pielęgnację 
i ultra rozświetlenie.

4. L'Oreal Professionnel, Serie Expert, Vitamino Color -  regenerująca maska do włosów koloryzowanych w kremowym żelu (cena ok.55zł/150ml lub ok.90zł/500ml)

Maska antyutleniająca do włosów farbowanych. Zawiera filtry UV. 
Żelowa konsystencja pozwala ją dokładnie rozprowadzić. 
Nakłada się ją po umyciu na minutę i spłukuje. Ma zapach truskawek.

5. Goldwell, Dualsenses, Color Extra Rich 60sec Treatment - 60-sekundowy balsam intensywnie pielęgnujący do włosów farbowanych (cena ok.55zł/200ml lub ok.150zł/1500ml)
Zawiera ekstrakt z owocu granatu, daje maksymalnie intensywny kolor, połysk i ochronę. 
Włosy łatwo się po nim rozczesują i są widocznie zregenerowane.


Mam nadzieję, że również u Was sprawdzą się tak genialnie wymienione powyżej maski! Niestety włoski Reconstructor Intercosmo Eks jest bardzo trudno nabyć, ponieważ jest on przeznaczony wyłącznie dla pracowników salonów fryzjerskich Gabriel Professional (akurat ja miałam to szczęście i moja fryzjerka zamówiła jeden dla mnie), ale sprawdźcie na eBayu, tam na pewno go znajdziecie! Uważajcie na czyhające na Was podróbki w Internecie !

Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku...! ;-)

5 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za obserwację :-)
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. Na pewno Twoje rady się przydadzą! Również dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kosmetyki Eks trudno nabyć, w sklepach niestety ich nie widziałam! Fajny blog :) wytrwałości w prowadzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię kosmetyki loreal prof, a goldwella uzywalam tylko raz. Jak bys porownala kosmetyki Goldwella i loreala? Podobne raczej czy loreal lepszy? Pozdrawiam :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Aniu, nie wiem jak mam Ci odpisać, żeby informacja do Ciebie trafiła :( spróbuję tutaj i przy okazji dodania następnej notki :) Powiem Ci, że linia Goldwella do farbowanych włosów pachnie obłędnie i tak też działa :) miałam maskę vitamino color - zapachy zbliżone, ale wydaje mi się, że Goldwell odrobinkę kwaśniejszy :P Też owocowo :) Goldwell to naprawdę dobra firma, uwielbiam ich kosmetyki do stylizacji i gorąco polecam!!

      Usuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia