Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pielęgnacja True Keratin

Cześć :)

Dzisiaj o pielęgnacji po keratynowym prostowaniu włosów True Keratin.


Keratynę należy spłukać po minimum 48 godzinach od zabiegu, a następnie umyć głowę specjalnym szamponem bez soli, sodu i siarczanów.
Dlaczego? Ponieważ wyżej wymienione substancje wypłukują keratynę z włosa, więc nie miałoby sensu pozostanie przy ówczesnym szamponie sprzed zabiegu.


  120zł/296ml
 
Następnie nakładamy nawilżającą odżywkę również pozbawioną niekorzystnych składników.
Kupowanie odżywki po True Keratin czy jakiejkolwiek keratynie budzi kontrowersję, bo sam zabieg do najtańszych nie należy, więc zazwyczaj klienci decydują się na sam szampon i używają swojej ulubionej odżywki. Ja zdecydowałam się na kompleksową pielęgnację, ponieważ zależy mi na tym, żeby efekt utrzymał się jak najdłużej ;-)
 

 120zł/296ml
 
Żeby chronić swoje włosy przed gorącym powietrzem suszarki i promieniami UV wybrałam odżywkę w sprayu.


65zł/112ml

  Konsystencja szamponu i odżywki

Odżywka jest gęsta i kremowa, trudno wydobyć ją z buteleczki, a szampon bezbarwny, nieco rzadszy, ale również gęsty. Cała linia przyjemnie pachnie, trochę słodko :) 

Miałam przyjemność skorzystać z promocji i zakupić szampon i odżywkę o 50% taniej, ponieważ skorzystałam z zabiegu :) Normalnie musiałabym zapłacić za wszystko ponad 650zł. Zawsze ta stówka w portfelu więcej :)
Zastanawiałam się, czy nie zacząć wykonywać tego zabiegu. Sprzęt jest: posiadam identyczną suszarkę i prostownicę, których się do tego używa. Musiałabym jedynie zakupić keratynę. Ale to nie problem, problemem byłoby zdobycie klientek :P Bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy może sobie na to pozwolić. Jednakże usługa robiona przeze mnie byłaby tańsza niż w salonie fryzjerskim :)

Trzymajcie się ciepło :)

4 komentarze:

  1. Ja w sumie raczej bym sobie odpuściła taki zabieg, bo za duże wydatki. :) Zapraszam do mnie, pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz mieć super włosy skoro używasz takich produktów :D dziękuję za pomoc kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Combined with True Keratin, the hair will obtain extra shine,smoothness and remain frizz-free for up to five months. True Keratin

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jak sie spisala odzywka i szampon true keratin warto wydac tyle kasy czy nie na ten zestaw ?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia