Translate

sobota, 4 sierpnia 2012

✿ Który kolor clip-inów wybrać? ✿

Witajcie moje Kochane Obserwatorki! :)
Jak mija weekend? Ja od kilku dni zastanawiam się, który kolor clip-inów wybrać, co wiąże się z przefarbowaniem włosów na dany kolor :) Doradzicie mi? Za każdą sugestię będę Wam bardzo wdzięczna! Zdjęcia zapożyczyłam se sklepu internetowego Hairservice, z którego też chcę zakupić niżej przedstawione naturalne clip-iny.

Oto propozycje:
Na czerwono zaznaczyłam nazwy kolorów, które biorę pod uwagę najbardziej
 

 22 - beżowy jasny blond
( Ja tutaj widzę mało beżu, bardziej miód, ale skoro tak są nazwane... :)  )
 
 
20 - miodowy jasny blond]
 
 
24 - złoty jasny blond 
 
 
60 -  bardzo jasny słoneczny blond
   
  
 613 - jasny słoneczny blond
  ( Te miałam okazje widzieć na żywo i wyglądają całkiem naturalnie :) )
 
 613/18 - średni blond/jasny blond 
(myślałam trochę o włosach al'a Serena Van der Woodsen z "Plotkary" - aktorki Blake Lively, wtedy nie musiałabym się martwić o odrost co miesiąc ★)

Ogóle włosy mają długość 52-55cm, ale w sklepie dostępne są również 42-45cm :) 
Dziewczyny piszcie, co sądzicie i który byście wybrały zestaw ❤

Buziaki !!

19 komentarzy:

  1. 613/18 - średni blond/jasny blond wyglądają najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby móc dodac ten dodatek musisz każdemu postowi przypisywac słowa kluczowe. Podczas pisania posta na samym dole jest takie male okienko "Etykiety:", gdzie wpisujesz co chcesz - marki, nazwy, typy, kolory. Żeby na Twojej stronie pojawiła sie lista tych wszystkich etykiet musisz wejśc w projekt bloga i w układzie wybrac opcje "dodaj gadżet". Z listy wybierasz etykiety i umieszczasz w wybranym miejscu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz to zmien sobie hasło na jakies typu 1234, podaj login i Ci to zrobie, potem hasło ustawisz sobie z powrotem na swoje :). Kilku osobom tak pomagałam (m.in KruszynkaKasia) wiec mozesz zapytac dla pewności, że nic nie psuje :)
    Niestety cieżko pomóc przez komentarz, tym bardziej, że czasami ludzie mają nowy pulpit nawigacyjny i tam kilka rzeczy wygląda inaczej. Ja mam stary, wiec może to też kwestia tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie według mnie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ani jednej szmineczki Inglota :)

    polecasz jakieś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się najbardziej podobają piewsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze albo ostatnie;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej ziemi z tej kochana :)

    a inglota to ja kosmetyków niestety nie posiadam :(
    Buźki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie.! Będą wyglądały bardzo naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatni mi najbardziej przypadł do gustu :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wybierz te, które najfajniej pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie sie podobają wszystkie prócz pierwszego :) Mam sama dopinki ale jak dla mnie to za gorąco w nich jest heh ale jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę w swoim zachowaniu nic niekulturalnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ee.. nie widzę różnicy specjalnie : O

    OdpowiedzUsuń
  16. średni blond będzie wyglądał najbardziej naturalnie... Takiego koloru miałam swoje jakiś czas temu ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi sie podoba sloneczny blond:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia