Translate

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

★ Spadające gwiazdy i nowy kolor włosów ★

Hej :)
 
Nie pisałam tak długo, ponieważ miałam gości z daleka, przyjechali z dziećmi, więc ktoś musiał przejąć rolę niani :D Jestem ich ciocią, ale kazałam im zwracać się po imieniu. Też tak macie? Ja generalnie nie mam nic do dzieci :) Myślę, że mogłabym komuś pomagać się nimi zajmować, ale nie o tym post :P

A jak dzisiejsza noc? Ja do 2 w nocy obserwowałam spadające perseidy, czyli spadające roje meteorytów z gwiazdozbioru Perseusza, Kasjopei i Żyrafy. Nie znam się na tym zbyt dobrze, ale wujek mi wszystko wytłumaczył - bardzo się tym interesuje. A ja uwielbiam słuchać opowieści o Wszechświecie, gwiazdozbiorach itp :) Widziałam dosyć sporo "gwiazd", do tego niebo było takie przejrzyste... gdyby nie niska temperatura zostałabym do rana :)
Koniecznie napiszcie o swoich wrażeniach z nocy, z 12 na 13 sierpnia:)
 


W czwartek byłam u fryzjera. Postanowiłam jednak trochę rozjaśnić włosy. Lepiej się czuję w jaśniejszych. Chociaż jeżeli chodzi o mnie, to w każdym mi brzydko :P niestety nie wszyscy rodzą się idealni :(

Zrobiłam wtedy na szybko zdjęcie [w czwartek], niestety nie jest ładne i wyszukane, bo jestem niefotogeniczna i zawsze strzelę jakąś durną minkę... Więc z góry Was przepraszam, ale chodzi przecież o sam efekt. 

Kolor jest chłodny i wygląda dosyć naturalnie (jak na blond). Fryzjerki pracujące w salonie Gabriel Professional powiedziały, że ja po prostu muszę być blondynką, bo to jest mój kolor.



Niefotogeniczność 

Co do zamówienia z Apteki Internetowej, o którym pisałam Tutaj - dzisiaj zostało dopiero wysłane, czyli tak jak było napisane w regulaminie - apteka ma 5 dni na zrealizowanie zamówienia. Jutro albo w środę będzie kurier :)

Pozdrawiam Was gorąco!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, naturalny kolor. Włosy blond... Eh... Moje niespełnione marzenie ^^

    Nie mogę sobie darować, że zapomniałam o tych gwiazdach no...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie było pochmurnie i żadnej spadającej gwiazdki niestety nie widziałam :(
    ładnie ci w blondzie ^^
    ja uwielbiam ten kolor i nie wrócę już chyba nigdy do moich naturalnych brązowych włosów ^^
    Pozdrawiam także :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)
    u mnie były również spadające gwiazdki - piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne <3
    + zapraszam do mnie:
    rysujacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor włosków zazdroszczę bo kiedyś taki miałam ,ale tak sobie zniszczyłam przez rozjaśnianie że musiałam wrócić do naturalnych :((

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia