Translate

niedziela, 5 lutego 2012

Oczyszczanie twarzy ;)

 
   




Hej jeszcze raz dzisiaj ;)
Jakich kosmetyków używam do pielęgnacji twarzy? 
W tej notce zamieszczę Wam ich zdjęcia i krótkie opisy ;)


 
 
 
 

  



 Zacznijmy od zmywania makijażu
Używam płynu micelarnego Vichy Purete Thermale
 i wody termalnej Vichy
2-3 razy w tygodniu używam złuszczającego peelingu w kremie firmy Garnier
oraz sporadycznie, żeby głębiej oczyścić cerę 
żelu głęboko oczyszczającego Normaderm
niestety trafiła mi się sztuka z felerną pompką i ciężko wycisnąć mi żel :(
a może to dlatego, że tym razem kupiłam duże opakowanie? 
(Bardziej się opłaca!)

Buzię tonizuję tonikiem zwężającym (podobno...) pory La Rocha Posay Effaclar Lotion Astringente Micro-Exfoliante 
osobiście nie polecam, ale postanowiłam go wykończyć swoim sporadycznym używaniem, ponieważ na co dzień tego jednak nie potrzebuję ;) 

Ale gdybyście zarekomendowały mi jakiś dobry tonik przeciw wągrom (ah ten nos :/) to byłabym bardzo wdzięczna! 
Albo cokolwiek, co pomoże mi wygrać walkę z nimi, bo niestety nie znalazłam jeszcze takiego kosmetyku :(

10 komentarzy:

  1. Znam taki kosmetyk, którego potrzebujesz: Estee Lauder Pore Minimizing jest rewelacyjny, ale hmm 100ml kosztuje prawie 500zł. Dostałam go jakiś czas temu w prezencie i mam do tej pory ponieważ używam tylko na nos i brodę (a jest bardzo wydajny), jest na prawdę super, ale jak zobaczyłam w Sephorze cenę to myślałam że padnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej, w douglasie widze tylko wariant 30ml za 242 zł i 50ml za 342 zł :) nie mam az tak rozszerzonych porow, wiec nie wiem czy oplaca mi sie tyle inwestowac, ale dzieki, pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Dobry jest ten peeling złuszczający z Garniera? Bo poszukuję jakiegoś dobrego peelingu do twarzy. Wielu próbowałam, ale żadnych rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Izabelo ;) Jak dla mnie jest to najlepszy peeling, jakiego używałam do swojej mieszanej cery skłonnej do zaczerwienień policzków! Super oczyszcza i usuwa skórki na nosie! Dla mnie bomba, ale jeżeli masz problemy typu wypryski/pryszcze czy wągry to nie zdziała cudów... Ale peeling rewelacja, zero podrażnień, satynowa, gładka buźka i ta cena - ok 14 zł w Naturze/rossmannie. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ja niestety mam tłustą cerę z ogromnie rozszerzonymi i teraz jestem na etapie szukania dobrego toniku lub żelu który by mi chociaż trochę pomógł. Zastanawiam się nad tym Vichy Normaderm toniku bądź żelu ale nie wiem czy warto w to inwestować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normaderm żel z pompka za bardzo wysusza dlatego uzywam go sporadycznie, Droga Sunshine. Polecam Ci linie Iwostin Purritin (taka zielona) powinno pomoc! http://www.iwostin.pl/rozwiazania_iwostin/purritin

      Usuń
  4. dzięki! właśnie czytałam o Iwostinie wczoraj i chyba się zdecyduje. Cena też jest o wiele lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jestem szczęśliwa, że mogłam pomoc ;-) pozdrawiam serdecznie i Smacznego tlustego czwartku Ci życzę,Droga Sunshine! :*

      Usuń
    2. A dziękuję bardzo wzajemnie :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny jest z La Roche delikatny peeling fizjologiczny. Oczyszcza i złuszcza martwy naskórek:) Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia