Translate

niedziela, 5 lutego 2012

Zakupy ;)


  
Hej moje kochane!
Jak Wam mija tydzień? Mi na słodkim lenistwie 
- bo mam ferie zimowe - 
oraz na siłowni ;-)
Ostatnio będąc w rossmannie, zrobiłam "drobne" zakupy! 
Jestem w trakcie testowania 
i na razie wszystko jest na plus ;)







 
    


   

Moją uwagę przykuł cukrowy peeling firmy Hean "Slim No Limit"
Ma piękny limonkowy świeży zapach oraz świetnie oczyszcza i wygładza skórę!
Kosztuje 8,99 zł

Następnymi kosmetykami, które znalazły się w rossmannowym koszyczku były dwa sera firmy Eveline
Super skoncentrowane serum modelujące pośladki `Total Push Up` 
 
 oraz 
Super skoncentrowane serum do biustu 'Total Push Up'

Moją uwagę przykuła również cena cudownego (moim zdaniem), wypróbowanego niegdyś przeze mnie, niesprawiedliwie i dosyć nisko ocenianego na wizażu Serum Antycellulitowego Nivea Body - Goodbye Cellulite (20,90zł, a kiedyś ok 40 zł!) 
 Żelu miałam przyjemność używać kilka lat temu, kiedy to Nivea wysyłała je za darmo na testowanie, dostałam wtedy 2 opakowania i byłam pod wrażeniem, ale trzeba pamiętać o regularności jego stosowania - czyli codziennym wcieraniu go rano i wieczorem bez konieczności masażu ;-)
Naprawdę! Maszerujcie do rossmannia i wypróbujcie go jak najszybciej, Dziewczyny, jeżeli jeszcze nie miałyście okazji, 20,90 zł to nie tak dużo w porównaniu do tego co robi! Moja skóra jest po nim satynowo miękka oraz wygładzona, ma równy koloryt! Używam na brzuch, ramiona i uda, a Sera z Eveline, no to jedno do biustu i dekoltu, a drugie na pośladki (udało mi się je w tym tygodniu wyłapać na promocji!)

Zdjęcia kosmetyków zostały zrobione przeze mnie dzisiaj, więc poinformuj mnie, jeśli zechcesz je skopiować, a jak już to zrobisz, to podaj chociaż źródło strony, dziękuję ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie! ;)

2 komentarze:

  1. Mieszkasz sama i zajmujesz się tyloma kotkami?
    Kiedyś używałam kosmetyków z serii Eveline i naprawdę były efekty. Tylko tamten balsam po nałożeniu powodował dziwne uczucie,tak jakby robiło się strasznie zimno w nogi i z tego względu zrezygnowała ze stosowania go. A ten który zakupiłaś nie powoduje takigo uczucia?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Nivea Goodbye Cellulite tego nie powoduje, super szybko sie wchlania, dlatego swietny do uzywania rano ;) z eveline wiem, ktory mialas, taki w bialej tubce z zielona zakretka pewnie :p mnie tez chlodzil mega ;) dlatego uzywam go latem!
      Sama nie mam tych 3 kotkow, mieszkam w duzym domu, dlatego to nie problem, dla kazdego kotka osobny pokoj mozna rzec, hehe ;-) serdecznie pozdrawiam, Roxx-Kokardko ;*

      Usuń

Drogi Czytelniku
jest mi bardzo miło z powodu Twojej obecności na moim blogu, Twój komentarz pod tym postem sprawia mi ogromną radość ❤
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do przeczytania następnego posta :)
Asia